12 авг. 2019 г.

Оливкові канікули 2019. День 1: Грузинська бабушка Елла та «адаптація» до відпочинку

 Попередня частина тут.

Смачнюща нічна піцца в попередньому пості, насправді лише частина історії. Насправді все було трохи комічно. Житло я знайшов через Airbnb. Суперхост, рейтинг 5, ціна бомба, кому потрібні деталі – напишу в приват (lifehack - прокачаний профайл на Airbnb рулить!). Недолік – 3 км від моря, але з машиною і безкоштовними парковками по більшості Греції, це нас взагалі не напрягало.

Як я писав, коли ми прибули в Нікіті, навігатор «зловив блуд» і мені довелось телефонувати власниці. Власниця, бабушка Елла – грузинка, що мала грецькі корні і переїхала сюда з Грузії 20 років тому. Видно що важко працювала в житті (по рукам людей можна писати книги). Віруюча християнка (без перегибів), дуже активна – вічний двигун, о сьомій ранку поверталась з пляжу! Пристойно розмовляє російською і майже не розмовляє грецькою! Нонсенс!

Вона вийшла до нашого авто на центральну вулицю щоб провести, сіла в машину, побачила дітей, що спали на задньому сидінні і режим «бабушка» увімкнувся на 100%! Далі монолог:

- Ой, дети! Устали, спят! Тихо заноси, острожно! (діти тим часом прокинулись) Они кушали?! Почему не кушали? Я могла дольше подождать! Столько разной еды, почему не покормили? Идем, у меня есть печенье! (до речі, в нас теж є!) Нет, печенье плохая еда, идем я покажу тебе, еще не поздно (00:30 😊 ), возьми детям ПРАВИЛЬНУЮ ЕДУ, которую они едят! Почему так медленно идешь? (Всі в курсі як я хожу, навіть коли нікуди не поспішаю).

Мені стало великих зусиль впевнити її, що я зрозумів куда йти і що я дійсно нагодую власних дітей і щой їй краще повернутись. Я дійсно знайшов купу місць де можна було придбати різної їжі в той час. Піца була чудовим вибором (не впевнений, що «ПРАВИЛЬНОЙ ЕДОЙ», в розумінні бабушки Елли).

- Точно! Смотри мне! Я живу с другой стороны дома, если будут вопросы – обращайтесь в любое время.
Поки я ходив за піцою, бабушка Елла зайшла до дружини, принесла дві ковдри (щоб діти не змерзли, на вулиці +30 С стабільно). Ще раз перепитала чи нічого не потрібно і тільки тоді пішла спати. Забігаючи наперед, слід сказати що вона не була надокучливою в жодному разі – просто людяною. Ми бачили її за весь час лише кілька разів але усі питання з розміщення вона вирішувала швидко і ефективно. В мене була нагода поспілкуватись з нею – дуже цікаве життя, але то тема для окремого посту на «многабукв».

«Дети устали» попрокидались о 7:30 ранку і почали тормошити «на море». Ми затарились якісними продуктами в сусідньому гіпермаркеті (до речі їх там біля 5 (включаючи LIDL), всі в межах 500 м пішої прогулянки). Ретельно поснідали і рушили «на море». Для початку вирішили протестувати місцевий пляж в Нікіті.

Після «голодняка» він нам видався неймовірним: кришталево чиста вода, трошки камінчиків (типу галька) при вході, зграйками плавають різні рибки – кайф! Лише потім ми зрозуміли, що по грецьким міркам пляж на «3»: немає душа (хоча вказівник був), немає роздягалень, досить вузька зона піску, шумно, крупний пісок. Але для старту було саме то – до першої години ніхто з води майже не вилазив.

Про обід і їжу в Греції – напишу в окремій частині або двох, воно того заслуговує. Після обіду грецька сієста, ми вирубились без «задніх ніг». І після відпочинку вибрались близько 16:30 але вже на інший пляж – Ормос Панагіас (сусіднє містечко) за 8 км, 10 хвилин на авто – на карті.

О, тут було крутіше. Пляж довший, шириною до 30 м, захід весь по піску без жодного каміння. Знову ж зграйки рибок. Неподалік безліч мальовничих заток з камінням для фотосетів – дівчата розуміють про що я (співчуваю чоловікам)! З іншої сторони від пляжу дуже гарна набережна для прогулянок з безліччю таверн і просто місць для відпочинку. В якості бонусу постійний запах ефірних масел від хвойних дерев навколо. Місце вартувало поїздки!

Назад повертались вже в темноті, після десятої. Поклавшись на свій досвід не ввімкнув навігатор і дав гак вглиб півострова. За хвилин 15 «штурман» підняв «кіпеш», довелось розвертатись. В результаті «додому» прибули пізно. За день наплавались, напірнались, налазались по скелям і приємно втомились, тож моментально позасинали.

Перший день видався на славу. Сімейство було раде. Хоча я вже навідпочивався і вже ладний був повертатись до роботи, але мусив з тим якось боротись 😊

Далі буде...

PS: За фото подяка дружині

Комментариев нет: